LOOOOV

LOOOOOOOOOOOOOOV, finally!!! Första dagen på höstlovet idag, känns vääääääääääldigt härligt att äntligen kunna få slappna av och inte stressa. Lovet ska dock spenderas med plugg, ligger lite efter på vissa ämnen så jag behöver catch up men också massa kul med vännerna ska det bli :D Sitter nu och gör en plannering på saker jag behöver göra under lovet.

Igår var det fredag vilket betyder fika med mina favorit tjejer Anna, Filippa och Cennet. Vi satte oss i ett mysigt cafe och pratade och hade väldigt kul. Sedan ville de gå runt i stan och kolla lite på kläder men jag var såå trött eftersom jag hade bara sovit 5 timmar dagen innan så jag stack hem och vilade. 

Idag har jag bara tagit det väldigt lungt, känns så skönt att vakna på en lördag och inte tänka på något stressande som plugg. Filippa berätade igår att det är en fest hos någon i från nv idag. Det skulle vara skitkul att gå dit men jag tror tyvärr inte det blir av :( Ska med mamma till flyplatsen, men kanske sen efteråt, får se hur det blir :)

Hjälpte också mamma med tvätten och det sista av packingen, hon ska nämligen resa idag till Irak och besöka släktingar. Hon ska vara borta i en måndag :S Lite konstigt känns det eftersom jag aldrig har varit utan mamma i mer än en vecka. Då är det bara me and papi in tha house :) 


Nu ska jag fortsätta städa rummet <3

/Aya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0