Förlåt för en urusel uppdatering

Japp, ibland orkar man helt enkelt inte blogga och denna gången varade denna känslan ganska länge. jag har faktiskt velat skriva ett inlägg på skit länge men har inte haft orken att logga in och skriva några rader. Men nu ÄNTLIGEN!!

Idag har inte mycket hänt, ganska vanlig dag. Var i skolan, hade kemiprov. Det gick helt okej antar jag :P Har pluggat my ass off hela helgen och igår så det känns väldigt skönt att få det över. Har också världens huvudvärk, känns som om den väger 10 kilo! Behöver verkligen vila, dock kommer det inte bli en lång vila. Måste plugga till psychologi uppsatsen imorgon. God I hate essays!!  

 


Precis så känner jag mig just nu!

/Aya


Kommentarer
Postat av: Anna

aww gumman hoppas det blir bättre :( snear också på skolan atm LABBRAPPOOOOORT och jävla ingrid. and don't get me started on history. Du får ge mig en kram imorgon så ger jag dig en, sen kan vi gråta tillsammans och gaya oss lite <3

2010-10-12 @ 22:08:15
URL: http://wwct.blogg.se/
Postat av: Anonym

that sounds PERFECT hun<3 skulle verkligen behöva en kram just nu :(

2010-10-12 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0