Tisdag mina vänner

Tjosan hejsan!

I eftermiddag har jag suttit på gården och pluggat. Jag tror att jag tänker lite bättre ute i friska luften, det finns liksom mindre att distraheras av utomhus än inne i mitt rum (Bloggen, facebook, facebook och facebook). Så det var både nyttigt och mysigt, särskilt eftersom jag hade med mig kaffe i min fina take-away muggen i porslin som mamma och pappa har köpt till mig. Och för att min moster och lille kusin kom och satt med mig såklart.


Jag läste vår för terminen sista, av oändligt många, böcker Fahrenheit 451 och pluggade matte såklart! (tenta i Ma C om en vecka)
Att det är solsken när man pluggar gör ju allt lite roligare, men tänk vad skönt det hade varit om jag bara hade kunnat sitta i solskenet UTAN att plugga. Läsa en bra bok (till skillnad från Fahrenheit 451), lyssna på musik eller bara softa. Låter det som om jag längtar efter sommarlovet? Då är det för att jag gör det.

FAC out!
/Filippa


Kommentarer
Postat av: Anna

Tenta MaC om en vecka!!! Det gick fort minsann, lycka till :)

2010-05-06 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0