Men snälla min lilla vän...

Kan någon berätta för mig vad som är skillnaden mellan att dricka ur en vanlig mugg och en take-away mugg? Okej, jag förstår att det kan finnas vissa skillnader: en mugg är av porslin och har en lite "godare kant" när man dricker ur den. Men en take-away kan du ta med dig vartsomhelst och den håller värmen mycket bättre. Plus att vi stackars anställda slipper diska den preciiiiiis innan stängning. Om det handlar om en munfull kaffe kan man väl ta det i en take-away? Om det är innan stängning? Nej, det kan man inte för då SMAKAR det annorlunda. Smaken sitter väl ändå i kaffet och inte i muggen? Jaja, livet är hårt ;)




Snälla mugg, jag vill inte diska dig!

FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0