kaos utan paus!

haha, idag var det borgardagen och vi stackars elever tvingades gå i ett pinsamt tåg till Borgar från pildamm i ösregn. jag var genomblöt när jag kom fram och så var hela saken, vad som nu skulle hända, inställd! alla aktiviteter skulle ju vara utomhus. och hur är vädret nu? just det, strålande solsken. om jag var arrangör hade jag KOKAT!

mimmi och jag tog med våra tyskar till esspresso house istället och satt där och chillade. sen kom aya, anna och cennet förbi och så var hela gänget samlat. våra tyska killar gick runt i stan lite medan vi satt kvar. skönt att kunna ta ett tjejsnack på svenska!

Nu ska jag börja fixa mig för ikväll är det dags att festa med tyskarna!

Jamen det är kaos utan paus när man är med det här gänget ;)
Mims, cennet, Aya, Anna ni är alla KING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0