Forts: Facebook är en dödlig fälla 2

Jag lovade Aya att jag skulle publicera hennes diss tillbaka också:

Cennet Useinovska
Cennet Useinovska
AHAHHAHA tycker låter PERFEKT!!! puspussssss ♥ ♥ ♥
Igår kl. 21:52
Aya Hameed
Aya Hameed
hahahaha jaså filippa, så du menar att jag är sån tjockis som sitter hemma o äter i två timmar? haha skoja babe :P men vi får se, de e ändå sant, skulle ha varit inne på facebook eller kollat på tv :P
Igår kl. 21:53
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
haha just det var vad det jag sa! ;P
Igår kl. 21:54 ·
Aya Hameed
Aya Hameed
eyy va ni ska bomba mig :O hahaha men jag hör av mig imorgon ;)
Igår kl. 21:59
Cennet Useinovska
Cennet Useinovska
neeeeeeeeeej inget hör av sig och blablabla...!! Fredag ses vi.. jag har saknat mina tjejer.. alla samlade tillsammans ♥ .. VARENDA DAG nu när solen skiner tänker jag på att jag vill hitta på något med er.. men jävla borgar tar all tid.. SNART SOMMARLOV WIIIIIIEEE, no school, då kan vi träffas :D:D ♥ ♥ ♥
för 20 timmar sedan
Aya Hameed
Aya Hameed
åhh babe :( HATA BORGAR!!!! Men jag snackade idag med Filippa and I'll be there;) Vår fika time är ändå viktigast!! Man behöver snacka ut sig. Vi gråter tillsammans, skrattar tillsammans och har alltid sååå roligt så nej JAG KOMMER :D♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahaha vi är bäst asså <3

2010-05-20 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0