Facebook är en dödlig fälla

Istället för att skriva på min beryktade uppsats chattar jag med Törel på Facebook. MEN vi rättar faktiskt varandras meningar!

Törel:
In dem Wald hört Siegfried ein Drache

ska det inte stå einen?

Jag

einen? jo eller hur????

Törel 

någon hör
vem hör sigfried
hör vad? en drake

eller jag vet inte

Jag

ja eller hur ändra!

Törel 

JAG hade skrivit einen

men om det är rätt eller inte.. det är frågan

Jag

JAG också

ja eller hur ändra!
Törel 

JAG hade skrivit einen

men om det är rätt eller inte.. det är frågan

Kolla bara så intellegenta vi är! Om en halvtimme ska jag ge upp för då är det True Blood! Behöver min vecko-dos av Eric Northman för att överleva resten av denna vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0