Facebook är en dödlig fälla 2

Cennet Useinovska

Cennet Useinovska
HAHAHAH!! utan min naivitet och utan en pessimistisk Cennet.. yes i know you missed me AHAHAHA (självförtroendet på topp, or what?) Nej skojar bara med dig honey bunny.. Du? Fredag kommer du väl? PUSSSSSS ♥
för 3 timmar sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
fredag? vad händer på fredag min söta vän?
för 46 minuter sedan ·
Aya Hameed
Aya Hameed
filippa vår fika time, remember? men tjejer jag tror inte jag kan denna gången :(
för 12 minuter sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
ihhh? kanske att jag inte kan heller. Ni vet måste städa hela lägenheten innan jonathan kmr
för 11 minuter sedan ·
Aya Hameed
Aya Hameed
åhh, när kommer han? :D
för 10 minuter sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
om exakt en vecka
:D
för 10 minuter sedan ·
Aya Hameed
Aya Hameed
ohh så kul :D vi måste träffa han också :D
för 8 minuter sedan
Cennet Useinovska
Cennet Useinovska
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAN NI INTE?!?!?!?!?! JAG LOVAR JAG KOMMER FÅ PANIKÅNGESTATTACKLEDSENGRÅTSNYFTKROKODILTÅRAR!!slutaaaaa.. Ni MÅSTE komma fifan, har ju inte träffat er på skit länge :(:(:(:(
för 8 minuter sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
ja, han får följa med på vår fika.time :D
för 8 minuter sedan ·
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
cenent babe, vi träffades förra fredagen
ok men jag kommmer ändå, för din skull ;) men då måste du oxå komma aya!!!
för 4 minuter sedan ·
Aya Hameed
Aya Hameed
jag vet gumman, jag vill också så gärna träffa er men jag kan verkligen inte, jag ska plugga, har tre prov till nästa vecka o jag har inte börjat plugga till någon av dem :( riktigt helvete!!! det kommer vara så de kommande två veckorna :'(
för 3 minuter sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
naaaw babe. Men vi kan träffas i en elr två timmar bara. K0om igen du hinner, du skulle ju ätit hemma oxå!
för 2 minuter sedan ·
Cennet Useinovska
Cennet Useinovska
JAAAAAAAAAAAAAA KING!!!! en timme hinner man ALLTID! så tast AYA.. KING ÄR DU LIPPSEN, svär på allt ♥ ♥ ♥ ♥
för ungefär en minut sedan
Filippa Eric Northman Åkerman
Filippa Eric Northman Åkerman
haha du är king. ok ska logga ut från face, too much distraction...
men aya this conversation is not over, kmr bomba dig imorrn i skool. o cennet vi hörs om när , var, hur. PÖSS♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahahaha jaa denna konversationen var såå inte över.. det finns en fortfättning och du måste lägga til den Filippa :D hahaha älskar er tjejer<33

2010-05-20 @ 16:22:49
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0