Vilken härlig dag!

Jag kan bara säga att jag älskar solen! Efter en kort dag med en stor besvikelse drog gänget ner till Västra Hamnen. Ska jag berätta om besvikelsen kanske? Min kära mattelärare som gjort så att jag fått MVG i matte B och C ska sluta! Hur ska det nu gå? Väldigt sorgligt!

Men eftermiddagen på bo01 var Kaos utan paus och det fick mig definitivt på bättre humör. Det var fredagsträff med Anna och Aya, fast Cennet var tyvärr inte med. Däremot var resten av hela Malmö där.
Jag badade två gånger! Det var faktiskt riktigt skönt. Vågade iallafall inte göra som  Olof och hoppa från Titanic. Vilken kille alltså, ncncnc...



Dags att bada med Mimmi och Olof!

Jag sa ju att hela malmö var där ;)
Äntligen sommar eller hur!

FAC out!

Kommentarer
Postat av: carro

najs fan va lång du är :D

2010-06-07 @ 20:46:11
URL: http://heo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0