Tjosan hejsan

Är tillbaks hemma igen från pluggstund i biblioteket. det var likadant som förra gången: matta, digistive med vindruvor och sickness. Vid fem drog jag hem för jag pallade inte räkna mer, detta vädret gör mig så trött! Iallafall jag stack till MQ för att kolla efter en klänning till min kusins dop. Där fanns absolut ingenting! Det är alltid så: när man verkligen vill ha något så finns det inte och när man istället går i butikerna bara på kul och vill spara sina pengar då finns det helt plötsligt hundratals grejer som man vill ha.

Någon som har sett HIMYM avsnittet där Barney snackar om cheerleader-effekten? Det betyder iallafall att när man ser ett helt gäng med tjejer elelr killar så ser de jättesnygga ut. Men börjar man att kolla på dem en och en upptäcker man att de inte alls var så snygga. Samma sak gäller kläder! Ibland går jag in i en affär och känner: herregud så mycket fint, jag vill ha hela sortimentet! Men sen börjar jag bläddra bland galgarna och helt plötsligt ser inte ett enda plagg köpvärt ut!

denna hittade jag på liunchen igår inne på Mango. Kanske ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0