Sound Of Letting Go

Jag cyklade i regnet kl tio imorse för att träna cirkelgym/indoorwalking. Redan när jag kommer fram är jag helt slut och genomsvettig på grund av vind och regn, plus att det rann vatten in i mina skor efter att det samlats i en grop i mina regnbyxor. Så jag var inte på mitt bästa träningssugna humör när jag klev in i salen. Men så sätter musiken igång: Sound Of Letting Go! Och jag blir peppad med en gång :D

Sen satte jag på låten i min speldosa när jag cyklade hem också. Det var väääldigt nära att jag började schteka, schteka, schteka med min arm eller att jag hoppade av cyklen och började MTV-shejka. Men sen tänkte jag att det nog skulle se lite konstigt ut så jag gjorde det aldrig.
David Guetta – Sound Of Letting Go (Featuring Chris Willis;Extended)

Kommentarer
Postat av: Aya

ÄLSKAR david guetta :D haha jag blir också alltid så när jag lyssnar på såna låtar när jag går på gatan, vill bara dansa så mitt i allt :P

2010-06-09 @ 19:26:04
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0