Sosseparken numero uno

Idag hängde jag och min älskade vän Jacqueline i Folkets Park här i Maaalmööou. Vi hade stekt lite pannkaakor och satt på gräset och försökte steka oss själva ( "växlande molnighet" det gick mindre bra). Genast kommer en engarerad kille fram och proppar upp SSUs tidning Frihet i ansiktet på oss. ja, om man sitter i folkets park tillsammans med alla Möllankidz så kanske man får räkna med det. ja men man ska inte döma hunden efter håren eller whatever, jag läser den kanske nångång.

strax ska jag bryta mot alla mina värderingar och dra hem till olof på fotbollskväll. Japp, ni hörde rätt, Filippa ska på fotbollskväll. Men jag kommer nog snakca mer än njuta av matchen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0