Sortera!

Nu ska jag vara duktig och sortera alla mina böcker och papper från skolan. Det är dags att det åker ner i källaren så jag slipper se det mera! ;)

Allt detta har jag släpat hem! men tjo för att jag vill ha de här fula böckerna fullt synliga i mitt rum hela sommaren så att de kan påminna mig om TVÅAN :S Nu är det två månader ledigt innan det är dags för det ju! :D


Pappa och jag var glada på tåget igår!
Pappas oufit: Keps Quicksilver Glasögon Silhouette Kass mobiltelefon: sony ericsson.
Min outfit: Sjal från MQ Leende: ärvt från pappsen ;) Visst är vi ändå lika? Jag har bara lite mindre skägg.

Kommentarer
Postat av: emmelist

ja jag håller med. de hemligheter vi har håller vi i handväskan :P

2010-06-09 @ 14:29:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah naww Filippa vilket gulligt och pappa-hedrande inlägg :)

2010-06-11 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0