Sol!

Nu har jag invigt min nya bikini genomm att steka mig på gården. Så himla härligt att ligga i solen och svettas. Äntligen kom den svenska sommaren. Om den är här för att stanna kan man aldrig veta, så passa på och njut!

 Ville dra till bo01 så kallde på gänget. "Nej, jag kan inte, Spanien spelar om två timmar". Så jag fick ligga på gården i min ensamhet. Kändes lite weird först att vara där och sola, alla grannar kan ju liksom spionera på mig från sina balkonger utan att det märks. Men sen sket jag i det. Det är ju en sån sak som är väldigt konstig. På stranden kan jag tänka mig att visa mig i bikini för hela Malmö. På min gård känns det helt plötsligt lite konstigt. Och i en park, njjaaa jag tror inte att jag hade gjort det. Var är det egentligen okej att ha bara bikini på sig?


okej


inte okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0