shopping i burlöv :)

Värsta regn dagen idag! Vad passar bättre då än en shopping dag med Anna.P och Dina :D Vi stack till Burlöv Center och kollade runt lite. Det var skit länge sen jag var där och shoppade! Tyvärr hittade jag inget som jag fastande för, men det spelar ingen roll för vi hade skitkul ändå :D Inne på Hm hittade vi en mobil och det första som då dök upp i mitt huve var ju att lämna den i kassan. Men man vet ju inte hur pålitliga de i kassan kan vara, så vi tog tag i problemet med egna händer och ringde några personer i kontakter som skulle kunna komma och hämta mobilen. "Brosan" svarade inte och ägarens kompis fattade inte va vi snackade om så han klicka? haha Efter en stund ringde ägaren och sa att han skulle komma o hämta den. Han var helt glad och tacksam att vi lämnade tillbaka den så han gav oss hittelön :O. Det kände helt fel att ta emot det för det är ju inget man ska få belöning för. Det är ju självklart att man ska lämna tillbaka saker man hittar. Jag vet ju hur det känns att tappa bort sin mobil och att inte hitta den igen, Verkligen inte kul. Men man blir så glad när man gör något bra för andra, för det är inte alltid man får möjligheten till det.
En kul dag var det iallafall :D

Vi tvingade Dina posa med dessa sexiga (halv) byxor haha


På vägen hem knäckte Anna en bänk med hennes feta röv.
haha vilken tjockis asså!!

Nu ska jag äta lite mat och sedan gå och lägga mig :)
Godnatt<3
/Aya


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA du måste skicka bilderna till mig :D Måste gå och fixa bänken fan, sen gå ner i vikt :(

2010-06-08 @ 01:22:43
URL: http://imanna.devote.se
Postat av: Filippa

HAHA fan vad balla ni är tjejre <3

2010-06-08 @ 12:31:47
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0