Fatta vad coolt!

Har bildgooglat jag en tjej som har gått på min mellanstadieskola. Lite stalkeraktigt kanske, men eftersom jag "känner" henne är det okej. Jag har hört att hon har blivit modell så jag blev lite nyfiken och kollade upp det. Och jag fick mig en chock!

Julia Hafström, som hon heter, sitter andra från vänster.

OMG OMG OMG! Fatta: Prada, Vouge, Topshop och det bara fortsätter.
Så kul det måste vara! Så mycket Cashmööni hon måste tjäna. Julia, lyckos dig, stooort grattis!
Haha, fatta att jag "känner" henne.

Kommentarer
Postat av: ahallen

Sv; Absolut! :) Det var så vackert, jag har aldrig sett något liknande!

2010-06-20 @ 14:14:00
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0