Med dagiset till Skånes Djurpark

Idag följde hela dagiset med till Skånes Djurpark. Det var en jobbig upplevelse kan jag säga. De började gnälla och gråta redan efter en kvart på bussen och när vi väl var framme så var det KAAAOOOS UTAN PAAAUS (haha passar bra in här). De var väääldigt sega också. Det tog 5 timmar att kolla på några få djur och äta mat. De måste kolla på varje djur i en halv timme och alla som har varit där vet att det inte är lejon och tigrar man får se utan älgar, bockar och liknande djur. Däremot så fanns det björnar och de stannade vi och kollade på i nästan 1 timme :O Okej jag förstår, de är spännande djur men 10 minuter HÖGST hade räckt inte en timme!!


En flicka ville att jag skulle sätta blommor i hennes hår och visst
tyckte jag att det lät kul, men helt plötsligt började alla flickor
skrika "Jag vill också ha blommor i håret!" och bildade en lång kö
samtidigt som de puttades och gnällde om vem som ska vara först. 
Plötsligt lät det inte så kul längre :( Those evil little bastards :@ 
/Aya

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHA JAG RULLAR PÅ GOLVET! naaw din stackare... :)

2010-06-16 @ 22:29:51
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

hahah jobbigt med flickorna o blommorna;)

2010-06-16 @ 22:37:52
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Maidie

Det där med håret & flickorna känner jag igen mig i. Prao på dagis vettu! (;

2010-06-16 @ 22:50:53
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0