Klar!

Det blev en flyttkartong full med allt jag gjort från förskolan tills nu och tre kassar fulla med skräp. Så nu är jag rejält trött!

Hann även ha det lite trevligt och fika med mina söta vänner.

Hanan, Mimmi och Dunia
Visst kan man se direkt hur glada och trevliga de är;) 

Vi hade mycket roligt som vanligt. Det som faktiskt är dåligt med att vi inte har några lektioner denna vekan är att jag saknar mina kompisar i klassen. Egentligen är det inte så konstigt, många dagar träffar jag ju mina klasskompisar mer än min egen familj. Men det finns ju inget som säger att vi inte kan träffas utanför skolan och när vi gör det så kan man ju göra roligare saker än att luncha i matsalen. Så jag klagar absolut inte. :D

FAC out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0