Hit ska jag

Vi har varit på Tilos åtta gånger redan så vi känner typ alal som bor där, det finns bara ungefär 500 bofasta. Jag youtubade Tilos och hittade detta fina bildspel. Ihh, vad kul det ska bli :D



Detta får bli det sista inlägget innan jag åker. Ska upp kl fyra imorgon bitti och ta tåget till Kastrup. Jag skriver igen om två veckor, under tiden får Aya och Cennet ta över rodret. Jag räknar med er nu tjejer ;)

FAC out och ha två fina veckor utan mig!

Ni vet att ni kommer att sakna mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi vet att vi kommer att sakna dig! Vill bara önska dig en mycket trevlig resa, mycket sol mycket bad mycket vackert och många oliver. Puss!

2010-06-22 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0