Häng med tjejerna

Träffade äntligen mina bästa bästisar i hela världen, plus tre andra mycket goa tjejer. Det blev en trevlig kväll med lite häng på Möllan, är man gangsta så är man, en pirog på Campus (tror det är därför jag mår illa nu) och till slut en fika på Pronto på Lilla Torg. Verkligen ett av de mysigaste ställena i Malmö!

Här kommer lite bilder från innan idag då jag chillade med Matilda och lille Kalle:

Bebisen somnade på min fot!

Starka tänder...


Matilda och Kalle

ibland undrar man, är han en papegoja eller är han en hund? Världens sötaste och busigaste är han iallafall!

Tack för idag Matilda, det var myyyycket trevligt och supergoda scones!
Tack för ikväll Ayalicious och G-Cennet, uuuuoonderbauuort att träffas som alltid <3

Vill bara avsluta med att säga: JAG ÄLSKAR SOMMARLOV! vad hade jag gjort idag om det varit en vanlig måndag? Just det, pluggat! Men vad gjorde jag idag? Hade det kul, hehe.

FAC out mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

vilka söta bilder! :)

2010-06-15 @ 13:44:33
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0