Första dagen på jobbet

Det var väl ändå ganska kul, eller? Haha nej men det var ändå chill tyckte jag. Det enda jag fick göra var att leka med barnen och äta med dem. Det jobbigaste var nog att vi var ute hela tiden och det var svinkallt så jag frös my ass off! Men barnen var såå gulliga, de hade såna stora puppy eyes, man ville bara äta upp dem :D:D öööver söööta :D:D, haha men de ställde så konstiga frågor som te.x: Varför är du så smal? Är du Gustavs mamma?(vem fan är Gustav, tänkte jag) Varför dricker du vatten? De var runt 2-6 år gamla och jag var med de äldre barnen 4-6 år, alltså de busigaste och mest jobbiga. De kom med sina leriga händer på mina kläder och hällde sand på mina skor :(

Kom hem heelt slut, men efter en timmes vila så gick jag ut till möllan och träffade Filippa, Cennet och Filiz :D. Sedan kom Elna och Cennets kompis Jasmin också och joinade oss. Helt skönt att bara ta det lugnt och sitta och snacka med sina vänner.

Nu ska jag äta för att sedan gå och lägga mig för imorgon väntar en tuff dag med THA KIDZZ!!
Natti natti<3
/Aya

Kommentarer
Postat av: Filippa

yeees kolla vem som bloggar! keep up the good work honey bee :D

2010-06-14 @ 23:23:49
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0