Flitig som en myra

Det är jag det! Gick upp i ottan (kl åtta) för att gå på MQs VIP-rea. Yes, I'm a VIP! Hehe, det var inte så jäkla lyxigt, bara förhandstur på rean innan affären öppnade för oss som är klubbmedlemmar. Fanns inte precis något att hurra för, men hittade ett par nylonstrumpor.

Sen gick jag vidare till Åhléns och fick återigen det stora nöjet att se när vakten låser upp dörrarna. Intressant fakta: på Åhléns finns det bara ett lås, på Triangeln tre till varje dörr! Så om ni planerar ett rån vet ni var det är lättast. Hittade en bikin där iallafall och sedan en på Stadium. Då hade jag bara en sak kvar på min önskelista: Skor!

Behöver ett par fina sandaler och hittade ett par på Bianco. När den snälla expediten skulle gå och hämta hela paret till mig så upptäckte vi att det bara fanns två högerskor kvar! Vad har hänt där kan man undra? Finns det någon därute som går runt med två läckra vänsterskor? Kan vi träffas och arrangera ett byte kanske? Jag gick vidare till Nilsons men även där var skorna som jag ville ha slut i min storlek. Så lite otur på fot-fronten :(

Mne vilket underbart väder! Det är lika bra att jag säger det nu medan sdet faktiskt är det. Ska ut på taket och sola lite med syrran.

FAC out!


Här är bikinin från Åhléns om någon är intresserad. Hade ni hellere sett mig posa i den? Tssss in your dreams guys. Kanske när jag har gått ner tio kilo. Nä skoja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0