wake me when it's time to rock

Seg början på dagen, vaknade vid 11 av att någon spelade Christina Aguileras låt Not My Self Tonight högt utanför mitt fönster och jag började nynna med ända tills jag var helt vaken.

Satte på datan för en stund sen och just då jag började känna lugnet ropade mamma att hon har lust att möblera om i vardagsrummet och att jag ska hjälpa till -.- Det är såå svårt att möblera om i vårt vardagsrum för vi har två tresitssoffor och två fotöljer så det blir lite komplicerat. Fattar inte varför vi ens har så många soffor, vi är ju bara fyra i familjen!

Iallafall, nu tror jag jag ska städa garderoben och sedan kanske sitta ute i balkongen och sola lite för min färg har börjat försvinna :$. Mot kvällen blir det grill på bo01 med Filippa, Cennet och många andra härliga männsikor. Kommer bli jättekul :D


Va jag saknar mina älskade Converse shoes, Har inte haft på mig dem på fleera veckor
All kärlek till Converse <3

/aYA


Kommentarer
Postat av: Anna

Haah aya du bloggar :D ha de så kul ikväll <3

2010-07-20 @ 17:54:34
URL: http://wwct.blogg.se/
Postat av: Aya

hahaha i know, men ibland så orkar jag inte :P tack bejb <3

2010-07-21 @ 00:07:26
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0