SHOPPING

Japp, som rubriken lyder så har jag spenderat dagen med shopping. Var ute med Anna som äntligen har kommit tillbaka från USA, så mycket jag har saknat henne! Vi gick runt i stan och letade efter rean, shhiiiieet så billiga saker vi hittade :O:O köpte en liten väska, en t-shirt och ett diadem från Monki och inne i Ginatricot köpte jag en väska och ett linne. Efter shoppingen träffade vi Cennet och fikade i Espresso House. Vi softade där och snackade om allt och inget, alltid lika kul med dessa tjejer<3
 
Senare vid sex tiden ville syrran ut och shoppa trots att det regnade. Men hur kan man säga nej till shopping när man är på hugget? Och inte ska vädret stoppa oss. Vi cyklade i regnet till Mobilia och inne i MQ hittade jag ett enkelt linne, men jag blev helt kär i färgen, olivgrön. Den passar mig jättebra nu när jag är solbränd.


Mina älskade tjejer! Filippa saknades i bilden <3 


T-shirt - 20 kr, väska - 10 kr, diadem - 10 kr baaaajsbilligt ju :O:O




den olivgröna för 39 kr och den randiga för 29 kr


sist men inte minst väska från Ginatricot för 49 kr :O:O:O CP-billigt juuuuuuuuuuuu


Kommentarer
Postat av: Filippa

bra jobbat babe! :D

2010-07-30 @ 21:14:09
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Anna

Sheet bruden vänta på mig innan du slösar din lön yaaaaooo HAH saknat dig älskling! <3

2010-07-31 @ 14:36:53
URL: http://wwct.blogg.se/
Postat av: Noor

haha du e söt! "bajsbilligt" & "cpbilligt" vill jag definitivt höra med av ;)

2010-08-01 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0