SCHTECK!

Verkligen, verkligen stekvarmt. Jag satt här vid datorn imorse och svettades. Sen var et dags att göra något.
- Mamma, jag sticker ut och springer!
-Springa? Filippa, vet du hur varmt det är ute? Kolla på din termometer.
gjort mig till en värmetålig super-woman. Istället kom min kära barndomsvän Felicia hit ändå från Skanör. Vi snackade om viktiga saker, solade och badade på bo01 såklart. Där var det mycket skönt att ligga i solen och sedan svalka sig i böljan den blå. Här på mitt rum är det inte lika skönt att vara. Men det är väl priset man får betala för att ha så underbart väder, och det är jag absolut beredd på att stå ut med.


För såhär glad blir jag när det är fint väder!

FAC out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0