Så blir du av med ett slisk genom ett ord

Jag går hem från bussen. På andra sidan gatan går ett gäng killar och visslar och smackar för att försöka få mig att titta dit. klart så kollar jag inte, tror ni jag är dum? Men inte slipper jag slisket för det. Helt plötsöigt kommer han över gatan.
Slisk: Har du en cigarett
Jag: Nej, tyvvärr inte  (vaddå tyvvärr inte? jag har nån slags problem med att jag måste vara artig hela tiden. säkert en yrkesskada. hursomhelst.)
Slisk: är du säker
Jag: ja, jag är säker
Slisk: vill du ha sällskap?
Jag: Nej, det är lugnt
Slisk: Ska du bara zippa mig sådär
Jag. ja, det ska jag faktiskt
Slisk: Vart är du på väg?
Jag: hem
Slisk: Okej, hej då

HAHA KINGELING! Jag har kommit på det magiska ordet. Vill du bli av med ett slisk säg bara: Hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0