quality time with mom

Nu när pappa och syster har rest så är jag och mamma själva hemma. Känns lite skönt att vara med mamma och kunna prata med henne och umgås, men samtidigt så saknar jag redan pappa och Noor. Men om mindre än en vecka är de tillbaka.

I fredags var ju sista dagen på jobbet. Det känns jätteskönt att mitt sommarlov äntligen har börjar på rikigt, så inga fler tidiga morgonar på fleera veckor :D Men konstigt nog så känner jag mig lite lost. Jag vill hinna med så mycket men det känns som tiden bara rinner iväg. Jag vet att det låter tråkigt men jag ska nog göra en planering på vad jag behöver göra under sommaren. Får börja imorgon med det, idag vill jag bara chilla! Ska nog kolla på en film med mommi och äta MASSOR med chips :D Juste, idag köpte jag räkchips :O jag vet det låter konstigt men jag ville prova den. Det luktade mycket fisk kan jag säga, men annars var den faktiskt god!


Syster och jag för några månader sen, Älskar dig världens bästa syster <3
/Aya


Kommentarer
Postat av: noooooor

åh räkchips?? låter faktiskt inte så gott :P jag saknar dig JÄTTEJÄTTEMYCKET älskade syster<3 PS. check ur mail!

2010-07-13 @ 20:57:33
Postat av: Anna

Sv: Visst e han! min nya bebis :D Tack älskling!

ååh älskar räkchips :D

2010-07-13 @ 22:08:36
URL: http://wwct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0