Drömmar

Jag brukar inte drömma så ofta. På natten alltså. På dagen brukar jag drömma bort mig hur mycket som helst. Men för att komma till saken: häromnatten hade jag en väldigt intressant dröm. Jag träffade nämligen min celebrity-crush number one. Ja, vem tror ni att jag menar? Alexander Skarsgård såklart! Vi satt på någon restaurang och pratade, väldigt mysig stämning. Så berättar Alexander för mig att han tänker sluta spela Eric Northman i True Blood, han har tröttnat. Jag blir helt hysterisk och ber honom fortsätta: "du är som född för den rollen, snälla, sluta inte" Sen vaknade jag.

Tänk om jag var en sådan lycklig person som vet hur man styr sina drömmar. Då hade det kunnat bli riktigt roligt...

Nä men hej på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0