I don't have time to be busy

Har suttit nu ett tag och skrivit min CAS uppsats. Försöker komma på vad jag vill ha för aktiviteter till nästa termin. Har tänkt kanske gå med i några organisationer i skolan som Amnesty eller Bear the hope och sen kanske bloggen räknas som creativity(hoppas). Det är riktigt tråkigt att skriva uppsats mitt i sommarlovet men jag vill inte göra den i sista sekunden innan skolan börjar. Jag har skrivit typ det mesta nu men har en halv sida kvar att fylla med onödiga ord, ska antingen fortsätta med den snart eller så sparar jag det jag har skrivit sålänge och går och äter kladdkaka (innan någon annan äter den!). Det andra alternativet låter bättre :D hiihiiihooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0