tröööttish

Helllooouu
Idag har jag varit en riktigt hemmafru. Har hjälpt mamma städningen, tvätten och matlagningen. Är faktiskt ganska stolt över mig själv :D För jag brukar annars vara ganska lat av mig och inte orka göra sådant, men idag så tyckte jag att det var dags för lite ändring haha dock så kommer den ändringen inte vara länge, men något är bättre än inget iallafall :)
Just nu känner jag mig ganska trött så jag ska ta en varm dusch och sedan mysa framför en film med syster och mammi.
Ha en fortsatt underbar söndagskväll!
Pussilipuss

/Aya

Haha en gammal fjortis bild på Filippa, mig och Cennet.
Haha hittade denna fjortis bilden på Filippa, mig och Cennet, saknar gamla tiden<3


Kommentarer
Postat av: Cennet

STOLT jag är över dig!!! Grymt duktig! <3 :D

2010-02-21 @ 22:52:53
Postat av: Aya

hehe tack sötis<3

2010-02-22 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0