Reflection

Who is that girl I see
Staring straight
Back at me?
Why is my reflection someone
I don't know?
Somehow I cannot hide
Who I am
Though I've tried
When will my reflection show
Who I am inside?
When will my reflection show
Who I am inside

I'M BACK PEOPLE!!!!

Har insett att den "gamla Cennet" har försvunnit, but guess what.. She's back and I MEAN IT!! 
Måste gå rätt väg och ha huvudet på rätt spår..
Nya mål har satts upp!!:
* Ska hitta mig ett jobb innan skolan börjar med barndomsvännen och även bästa vännen Anita
* Ska lägga ALL min energi och fokus på skolan! Allt ska vara på TOPP, okej duger inte längre!!
* och jag ska vara the oldie me, som går hem till sin bästa vän om kvällarna, myser med en marabou och tittar på någon rolig film eller följer GOSSIP GIRL!!!
ME LIKE !!! :D :D
Denna snille blixten bara dök upp out of the blue för några minuter sen!! och efter ett pepp-talk med min kära vän Anita (som kommer hem på onsdag WIHOOOOO, och som lämnat mig själv i Sverige för att hon är i Kosovo BUUUUU :() så har vi startat denna nya "mission impossible".. AND WE WILL DO IT! :D
// Cennet !!

Kommentarer
Postat av: Aya

Så ska det låta :D Jag känner bara en Cennet och det är hon som alltid kämpar och aldrig nöjer sig ända tills hon når sitt mål! Keep it like that ;)

2010-02-23 @ 23:40:30
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Anna

You Go Girl! Så ska det låta, peppad och positiv :)

2010-02-27 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0