Jag är nästan klar!

Idag har jag gjort massor av saker:

·         Vaccinerat mig (Sådant är viktigt när man ska till Egypten)

·         Provat tusentals olika bikinisar. Jag vet, det är lite sent att komma på att man vill ha en ny bikini dagen innan man ska åka på semester. Den förmodligen sämsta tiden på året för att köpa bikini så gav jag mig iväg. Att köpa bikini nu är dåligt på många sätt. Dels är det otroligt jobbigt att skala av sig alla kläder man har när man ska prova, och dels är utbudet inte optimalt. Det är ju trots allt större efterfrågan på termobyxor än bikinis i februari, och tittar man ut genom fönstret förstår man ju varför. Så när jag kom in på Stadium och såg att de hade massor av bikinis från Roxy, O’neill och Peak hängandes för halva rea-priset blev jag överlycklig. En känsla som gick över ganska snabbt när jag kommit in i provrummet och upptäckte att inga delar matchade, varken i storlek eller mönster. Tillråga på allt kom en röge-tant och öppnade dörren till provrummet när jag stod i bara trosor mittemellan två provningar. ”Oj ursäkta!” Tur i oturen  att hon inte såg mitt ansikte ( jag stod med ryggen mot dörren) för då hade jag dött! Det som är bra med Stadiums provrum är också det som är det sämsta med dem: De har en stor dörr så att ingen kan se in, men det betyder också att det är väldigt svårt att se om det är upptaget. Men man kan väl knacka!? På Åhlens hittade jag i alla fall en bikini och ingen störde mig när jag provade den.

·         Packat färdigt!

·         Räknat matte (fyra tal kvar, kom igen!)

 

Japp, det är dags att räkna de där sista talen och sen ska jag unna mig ett bad för det tycker jag att jag är värd efter idag!

FAC out!

/Filippa


Kommentarer
Postat av: Aya

hahahaha aww gumman, värsta äventyret på att hitta bikin :P men det är sant, det är ju svårt att hitta nu när vädret är såhär :S

2010-02-22 @ 17:38:35
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Cennet

TRUEEE THAT!!

Man blir såååå sjukt avis, vill bara åka med till Egypten.. har du inte lite plats kvar i resväskan för mig?? hahaha

2010-02-23 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0