"I love you more than music"

Jag kan inte leva utan musik.. det är något jag är beroende av, det är min lilla drog!! :D
Jag älskar Beyonce!!! HELT UNDERBAR RÖÖÖÖÖST!!
snart är det läggdags för mig, men innan dess är jag tvungen att berätta om min dag!! :

DET BLEV LATTE :D, man måste bara älska min kusin! Det blev först en fika på Barista med Erdalskii och Guno. Sedan vidare till Makidonkan där Guno låste in sig i toaletten..
Jag får ett sms medans jag står i kassan med Erdal, där det står: "Ring mig", skickat av Guner. Erdal säger då: "Tänk så har han låst in sig". Och jag bara skrattar åt hans lilla skämt, ringer upp Guner.. Och jaaaa, Erdal hade inte fel, Guner hade låst in sig!!!! HAHAHA man måste bara ÄLSKA ironin. Stod vid toaletterna under kanske 10 minuter för att få ut Guner. Resultatet av detta blev MASSVIS med skratt och en HEL mcdonalds uppmärksamhet.. 

// Cennet
De här två låtarna är två låtar som spelas om och om och om igen.. tills jag somnar.. 
* Beyonce - Brokenhearted Girl
* Beyonce - Still In Love

Kommentarer
Postat av: Filippa

Typiskt Cennet, sånt hönder ALLTID dig! :D

2010-02-22 @ 14:18:17
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Filippa

Typiskt Cennet, sånt hönder ALLTID dig! :D

2010-02-22 @ 14:18:48
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Aya

hahahahahaha aww :D

2010-02-22 @ 14:46:29
Postat av: Cennet

HAHAHAHA jag vet!!! TYPISKT alltsåååå!! menmen många skratt medförde det i alla fall :D HAHA

2010-02-23 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0