Hej då Sverige!

Hej då snö, slask och minusgrader. Hej solsken, korallrev och gratis glass! Tillåt mig att vara lite skadeglad, hehehe :) Nu blir det nog lite mat sen läggdags. Taxin åker till flygplatsen kl 05:00 imorgon bitti så jag ska försöka sova lite faktiskt. Vi får se om det blir något bloggande i Egypten, annars får ni ha ett underbart sportlov.

Aya & Cennet, jag hoppas att ni får ett härligt lov och att ni träffas mycket! Jag ska ta med lite sol hem till er. Tills vi ses igen: Jag älskar er tjejer. Puss o kram!


FAC out!
/ Filippa

Där vid poolen sitter jag om mindre än ett dygn :D

Kommentarer
Postat av: Aya

hahaha Filippa, du gör oss mer än avundsjuk nu :( hahaha nä men hoppas verkligen att du får en underbar semester och att du solar och njuter. Hälsa familjen :D

Älskar dig med sötiiss<3 puusss

2010-02-22 @ 20:59:41
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Cennet

LÄTT att det ska bli bloggande i Egypten.. vår blogg goes international :D!

Kommer sakna dig som fan gumman, hoppas du har det superkul och när du kommer tillbaka, får jag och aya MAXA solarium så att vi matchar din bruna, fina färg HAHAHAHA

2010-02-23 @ 00:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0