Godmorgon!

Godmorgoooooooon!!
Äntligen har jag vaknat, har legat i sängen i nästan 1 timme och vela gå upp men varit för lat :P Idag så fyller min mammi 45 år (GRATTIS MAMMA<3). Jag och min syster Noor har tänkt att vi ska baka en tårta och göra middag till henne när hon kommer hem från jobbet. Hon kommer definitivit bli överraskad för hon tror att vi har glömt  bort hennes födelsedag. Hur kan man glömma bort sin mammas födelsedag?

Ska nu gå och göra frukost, är sugen på pannkakor med nutella och banan :D Åt den kombinationen för första gången hos Filippa. Det är superdupergott!!
Ha en underbar tisdag
Puuuss

/Aya

Pannkakor med grädde och sylt

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vet! SUUUUUPER gott. Äkte tysk kombo;D

2010-03-05 @ 18:00:50
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0