Det snöar.................. IGEN!!!

NÄR I HELVETE SKA DET SLUTA SNÖÖÖÖA :( Jag som var så glad igår när jag såg att snön hade börjat smälta och så vaknar man idag och tittar ut genom fönstret och ser att allting är vitt igen. DAMN IT!!!

Kom nyss hem från en shoppingrunda med Noor. Skulle köpa en present till mamma som fyller år imorgon. Vi hittade tillslut något som jag hoppas hon kommer gilla. Efter det gick vi och handlade lite mat och hur kan man gå förbi en godis hylla utan att köpa lite? Jag tror faktiskt att det är omöjligt! Haha och jag som hade lovat mig själv att dra ned på godisätandet. Först så ville jag emotstå frestandet, sedan hör jag en röst inom mig som säger: några bitar skulle väl inte skada? Jag bestämmer mig för att bara ta några bita. Efter 10 minuter står jag i kassan med en full godis påse. Hahaha va ska man göra, livet är hårt. Jag är för svag mot sånt :(

Nu väntar jag bara på att pizzan ska bli klar så att jag kan äta. Är jättehungring!
Puss<3

/Aya


Kommentarer
Postat av: Cennet

jag undrar samma sak!!!

NÄÄÄÄÄÄR SKA DET SLUTA SNÖA, orkar inte med detta vädret.. jag VILL ha sommar nu, tack! :D

2010-02-23 @ 00:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0