Dagens:

 

 

 

Sysselsättning:

Jag har packat för sju härliga dagar i Egypten! Fast packa är jobbigt. När jag packar tänker jag alltid att jag ska till världens ände där det inte finns något alls. Alltså inga affärer där man kan köpa en tandborste om man skulle ha råkat glömma den, eller rena underkläder för att man har tagit med sig för få. Därför är jag alltid extremt noga när jag packar. T.e.x. skriver jag checklistor. Jag bockar för när jag har lagt fram grejerna och när jag har lagt ner dem i väskan. Kalla mig pedant, men jag tycker att det är ett riktigt bra sätt!

Bok:                                                                        Här är den, guldig och fin!

The brightest star in the sky skriven utav mästarinnan av chick-lit: Marian Keyes. Så här står det på baksidan: One adress. Four flats. A houseful of hearts. And the extraordinary visitor about to change their lives foreverJag älskar Marian Keyes tidigare böcker, okej de kanske inte är nobelpristagarmaterial men de är vansinnigt roliga och har faktiskt ofta ett djupare bakomliggande tema. Hittills kan jag inte säga att jag känner likadant för den här boken. Hittills har jag läst 172 sidor och jag förstår fortfarande inte riktigt vad den går ut på. Om ni får lust att läsa Marian skulle jag istället rekommendera This charming man. Den är riktigt bra!

Låt:

Kalla mig töntig. Kalla mig barnslig. Men jag älskar Glee! Idag har jag lyssnat på deras version av Jump säkert 10 gånger. Glee Cast – Jump (Glee Cast Version) 

Trevlig kväll, FAC out!

/Filippa


Kommentarer
Postat av: Icke-bloggaren Anna

Härlig blogg tjejer, ni är riktigt bra på att skriva. Tummen upp för cheklistor, Filippa, vi kan starta en fb-grupp hahah :)



2010-02-21 @ 19:17:04
Postat av: Cennet

Du är för söt Anna!!!

Det är bara du som saknas här i bloggen :(!!

2010-02-21 @ 19:26:33
Postat av: Icke-bloggare

Cennet, läs: Icke-bloggare :D

2010-02-22 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0