söndagskväll

Var ute idag och träffa Filippa som är här i Malmö över helgen. Det var helt fint väder så vi promenera ända från Triangeln till Västra hamnen och pratade om allt och inget. Efter den långa promenaden stack vi till Värmhem och spela Guitar Hero hos en kille och några andra trevliga männsikor. Haha det visade verkligen hur duktigt jag är på att spela gitarr och trummor då jag ägde alla haha (not) men riktigt kul hade vi :) 

På väg till västra hamnen såg Filippa och jag en liten övergiven ponny, naaw visst är den söt?




Vad du är söt vår kära lilla ponny,

vad du är snäll vår kära lilla häst.

Du säger ingenting vår kära lilla ponny,

men du är den vi gillar  bäst.

/Aya


Kommentarer
Postat av: nat by BRADLEYS

åh va söt ponny ;D

2010-08-02 @ 14:03:55
URL: http://bradleys.se
Postat av: Anna

Sv: Haha det får du see :D ps. det va linh som smsa med dig innan.. jag ber om ursäkt on her behalf :$

2010-08-07 @ 22:54:34
URL: http://wwct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0