God dag eller snarare god morgon för min del

Vaknade för en timme sen, kunde inte sova igår så jag kollade på film (Dear John, riktigt romantisk och sööt) sedan åt jag lite för det är ju Ramadan så jag fastar nu när jag är ledig. Klockan blev 3 och jag var fortfarande inte sömnig så jag läste en bok. Haha nu när det bara är en veckan kvar till skolan så ska man istället lägga sig tidigt för att försöka komma in i skolsrutinerna men hos mig är det tvärtom :$

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra, sitter här ensam hemma och lyssnar på musik högt, haha jag älskar att ha musik på hösta volym och dansa loss när jag är ensam :D


Channing Tatum var så het i filmen, speciellt i sin uniform (och shirtless såklart) 
/Aya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0