Tre kända bröder och deras pappa, do you see the family resemblance?

Här har vi pappan som Cennet ibland brukar "blanda" ihop med min favorit:

okej please, 40 år för gammal för mig minst.

Stellan Skarsgård är detta alltså.

HÄR ÄR storebror, Alexander Skarsgård. That's more like it ;)

Mellanbrorsan, Gustaf.

Och här har vi senaste stjärnskottet i den svenska filmvärlden lillelillebror Bill.

Ja, man kan se att de är lika, men jag tycker definitivt att Alexander har fått de finaste generna :P. Men smaken är som baken, delad. Eller? Kanske är också Bill den att satsa på eftersom han är född 1990 och Alexander är född 76. För lite yngre läsare finns Valter Skarsgård, född 1995 och även han skådis.

Hittade tyvärr ingen bild på den trogna My Skarsgård som var gift med papppa Stellan i 32 år, födde honom fyra söner och en dotter för att sedan se honom gifta sig med en 25 år yngre kvinna. Man får ju anta att hon har bidragit med mycket av the good looks.

Weird inlägg, jag vet. Vem är jag att sitta här och bedöma vilken brorsa som är snyggast? Men man kan väl få drömma lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0