Kärleksmums!

Shuuuuuuuuhuuuuu
Idag har jag spenderat dagen i Entre med Anna och Diba, vi hade verkligen kul och hade så mycket att snacka om. The shopaholic Diba shoppade ihjäl sig men jag hittade inget som jag fastande för eller behövde så jag köpte inget. Stack sedan hem och gjorde kärleksmums (jag vet, namnet är väldigt gulligt :D), och det var verkligen muuums! Fast som vanligt så måste något gå fel. När jag skulle göra glasyren så stod det i receptet att man skulle ha 3/4 dl stark kaffe och min lilla hjärna kunde såklart inte tolka det rätt så istället för flytande kaffe lägger jag 3/4 dl kaffepulver :O haha jag mistänkte att något inte stämmer men tänkte att receptet kan väl inte vara fel? Som tur räddade mamma mig i sista sekunden och såg vad jag hade gjort och jag blev tvungen att slänga min glasyr :( men det var ändå mumsigt go0o0o0o0tt!


    


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh bjud mej!!!

2010-08-20 @ 09:01:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

Du som fastar så duktigt förtjänar att mumsa i dig sånt här :D

2010-08-21 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0