Kaos utan paus

Så var det när jag jobbade igår. För jag jobbade inte på lilla, lugne entré, utan stora, bullriga gågatan! Det var så himla mycket kunder, hela tiden. Det brukar ju komma rusher, men här droppade det in nya människor utan paus emellan. Jag är ju verkligen inte van vid det, men jag lyckades nog komma in i det tillslut och då var det ganska kul. Lite omväxling liksom. Däremot var jag ingen vacker syn när jag kom hem, Helt svettig och med svullna fötter...
Hittade en rolig video på Wyne's hemsida, är det bara jag som tycker att killen är liiitee dryg?
http://www.waynescoffee.se/Inspiration/Kaffeskolan/tabid/250/language/sv-SE/Default.aspx


Såhär såg jag ut igår, fast lägg till en extrem rödhet i ansiktet och några svettpärlor i pannan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0