Jag är tillbaka!

Helllo allihopa everybody! I'm back in town!
Måste erkänna att jag saknar min sommarstuga lite, men det finns ju många positiva grejer med att vara tillbaks i stan. Som t.ex dagens sallad för 75 kr på Systrar och Bröder med trevligt sällskap. Eller bio! Aya bjöd mig och syrran på Johan Klings nya film "Puss" igår, Alexander Skarsgård är med så självklart var det en underbar biokväll. Min celebrity-crusch numero uno var lika snygg som vanligt och rolig, han spelade ett riktigt svin som bedrog sin flickvän med sitt ex och kom med såna klassiska undanflykter: "men älskling, du vet att jag inte är en sådan person som är otrogen". haha, som jag skrattade.


Här har vi affischen iallafall! För att vara en svensk komedi så var den alltså riktigt rolig, jag rekommenderar den till alla som gillar bisarr humor, dialekten stockholmska eller dem som är så obssesed av en viss person att de ser exakt allt han är med i.

FAC out!
/ Filippa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0