I'm In Miami Bitch



Perfekta låten till mitt liv just nu. Visste ni inte? Jag tog flyget igår till the number one party beach of the world. Nu sitter jag här på playan med en drink i handen och njuter av den vackra utsikten och de vackra, solbrända människorna. Yeeeeyyy.

I verkligheten har jag cyklat genom ett regngrått Malmö. Vad hände med sommaren? Det kunde ju lika gärna vara november och inte augusti. Iallafall, jag hälsade på Matilda på hennes nya jobb, Melvins kaffebar som ligger i närheten av Kronprinsen. Vi satt och käkade ceasersallad och hade det mysigt. Försöker köra plus-minus-noll dieten nuförtiden (hehe) så efter fikat cyklade vi till Friskis & Svettis på ön och körde skivstång/kondition. Svettades nästan lika mycket som förra gången jag tränade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0