hellloooo

äntligen bloggar man igen! Har velat blogga hela förra veckan men orkade inte, men nu så tyckte jag att det var dags :)

Jag kom hem förra veckan från London det var heeeelt underbart där. Shoppade jättemycket och gick runt i den vackra staden. Människorna där är såå trevliga och det finns så många black guys och mulatter där and they are soo hot!! Hahaha tror Cennet skulle kunna hitta sin framtida man där ;)

De senaste dagarna har det varit mest plugg och skolan :( Hade kemiprov i måndags, så jag pluggade hela helgen, vilket var väldigt sorligt jämfört med veckan innan. Provet gick iallafall sådär, får hoppas på det bästa iallafall. 

Just nu sitter jag och äter glass och är deppig över min tyska läxa (glass eller choklad brukar alltid hjälpa) som jag borde göra nu istället för att blogga men jag orkar verkligen inte. Tyska är min värsta mardröm!!! Vilken tur att jag inte har det nästa år :D:D

Här är iallafall några bilder från resan:


Vid Big Ben och River Thames



Trafalgar Square, torner är inte så snett i verkligheten,
det är bara jag som fotar snett :P


Trafalgar Square, ser lite sömnig ut


Me and the red telephone box :)


Syster och jag i Piccadilly Circus

Ha en härlig tisdagskväll
/Aya


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul du hade :) Lutande tornet har flyttat till London :p

2010-04-14 @ 09:53:16
Postat av: Aya

haha ja det har det :D o jag som alltid trodde att det var i Italien :O hade tydligen fel :P haha

2010-04-14 @ 16:42:01
Postat av: Filippa

så fina bilder gumman. jag vill också till london! :D

2010-04-14 @ 16:58:55
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0