oh no... not again!!!

Ingen bra dag alls. Vaknade med nästan 39 graders feber och mådde jätte dåligt, så jag gick inte till skolan. Idag i skolan skulle alla som går i PRIB ha FN rollspel och alla skulle klä upp sig. Det var tur att  jag var sjuk just den dagen och slapp rollspelet för det är sååå tråkigt och jag är ingen samhällsmänniska så jag skulle nog inte vara så aktiv heller. Det enda som jag ville se var alla uppklädda, haha det skulle vara det enda roliga.

Annars har jag inte orkat göra något alls förutom att kolla på tv, äta och sova. Och som om det inte var deprimernade nog så är Filippa nu på väg till Tyskland där hon stannar i en vecka och Cennet i Stockholm och jag sitter och ruttnar här!! häääääärligt.... Men hoppas att de har kul iallafall, vilket jag är säker på!

/ en sjuk Aya :(

Kommentarer
Postat av: Filippa

naaw babe så synd :( krya på dig!

2010-04-18 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0