onsdag!

Tjululu mina vänner! Idag har det varit en helt vanlig dag förutom att vi skrev nationella prov uppsats i engelska. Ämnet var supertråkigt, skriv ett formellt brev där du berättar lite om dig själv så att du kan få hyra en lägenhet i Edinburgh. Jag kan ju ingenting om den staden så jag bara hittade på att det alltid varit Ayas, Cennets och min dröm att bo utomlands tillsammans och nu skulle jag jobba som skådespelare, Aya som journalist på ett fashion-magazine och Cennet som Pr-agent. I Edinburgh. Vem vet, det kanske händer i framtiden...

FAC out!
/Filippa


såhär ser det ut i våra drömmars stad tjejer! ;)

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahahahahaha omg såå jävla awesome det skulle ha varit om vi senare pluggade i samma stad o bodde tillsammans :D men kanske inte Edinburgh, vi ändrar våra drömmar till London instead ;)

2010-04-28 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0