Nya kategorier..

Tjejer, här har jag en idé, vad sägs om att vi har olika kategorier där vi laddar upp om våra liv..

F= Filippa
A= Aya
C= Cennet
Detta för att lättare kunna läsa om när Filippa dreglar över Alexander Skarsgård, och Aya när hon ber till Gud i facebook att Jacob inte ska hitta sin tröja igen eller hur besatt jag egentligen är av Edward.. haha, you get the point?
Och jag tycker vi borde ha en till grupp där vi har våra fina outfits, alla tre tjejer.. vi får försöka uppdatera så flitigt som möjligt :D..
Hmm?? förslag på fler kategorier..??
// Kram! Cennet

Kommentarer
Postat av: Filippa

oh0hoh0h cennet äntligen! så kul att läsa vännen! självklart, jag lägger från o med nu mina inlägg i kategorin F. Puss på dig!!

2010-04-27 @ 18:07:46
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0