sundaay

Just nu har jag damp eftersom Spotify hackar :( Jag behöver lyssna på musik på hög volym NUUUU!!! Ajaa får nöja mig med iPoden.

Idag har inte mycket hänt. Vaknade runt halv 12, latade mig framför frukosten i kanske en timme :$. Sedan hjälpte jag mamma med tvätten och pluggade lite kemi och matte. Vid 4 gick jag ut med Danka och joggade runt Pildammsparken. Så klumpig som jag är märkte jag inte att jag gick ut med tröjan bak och fram! Haha som tur fanns det inte så många männsikor så jag vände snabbt på tröjan.  
Kom hem, duschade, åt och sedan läste en bok som heter "Mannen utan öde". Läser den nu på svenska lektionen. Har läst två kapitel ur den och än så länge verkar den helt okej.

Trots att jag tränade lite idag så känner jag mig lat, har märkt att jag är ganska lat på söndagar. Sitter nu och funderat på orsaken men orkar inte tänka längre på det eftersom jag är lat, det är ju söndag for gods sake!

Ska nu gå och titta på HIMYM och tjocka mig med lite kladdkaka :)
see ya<3


Kommentarer
Postat av: caroline

HIMYM in ma <3

2010-11-09 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0