nova lund

Äntligen fredag! Hade en lång och ganska seg skoldag, det är ju fredag trots allt :P Hade ingen psychologi så jag slutade vid 1, stack hem och sedan tillbaka till skolan för att träffa Anna och Filippa för shopping. Vi stack till Nova Lund för det är ju där Topshop finns!! Haha hur mycket jag än gillar topshop så är den affären inte lika bra som den i Göteborg. Jag hittade en söt tshirt men jag vill inte lägga pengar på onödiga stuff just nu, behöver mer nödvändiga saker, så jag köpte inte den :( Jag blev också kääääär... i en väska.. den va sååå fin!! (det suger att vara fattig student, och inte kunna köpa onödiga men fina saker!!)

Inne på Carlings hittade jag en vinter jacka som såg väldigt mysig och fin ut, även om den var i storlek S så provade jag den. Jag typ drukna i den, det enda man såg av mig var ett litet huve och två korta ben som stack ut haha. Jag frågade mannen som jobbade där om den finns i XS och han kollade lite konstigt på mig och sedan började skratta för att jag var så liten som provade en sådan kill jacka. Men... den var fiiiiin :(

Kom hem vid halv nio, sedan blev det mys framför Criminal Minds.. daaamn vad jag älskar den serien (och yes det är för att det finns en heting i serien haha). Men själva serien är ju också väldigt intressant och spännande :D

Nu ska jag gå och ta av mig mina linser för de börjar torka ut sedan blir det maaat och mys med familjen :D

Ha en fin fortsatt fredags kväll
kram <3

/Aya




Filippa och jag<3


Söööta Anna


T-shirten som jag hittade inne på Topshop


My love <3 den såg mycket finnare ut i verkligheten än på den bilden
one day soon you'll be mine baby!


Kommentarer
Postat av: Anna

"Jag typ drukna i den, det enda man såg av mig var ett litet huve och två korta ben som stack ut haha"

HAHAH naaw då kan du matcha Dina i hennes köttbulle jacka ;) <3

2010-10-16 @ 00:45:47
URL: http://wwct.blogg.se/
Postat av: Aya

hahahaha neej asså den jacakn var HUGE ska hitta en likadan i tjejversion och i mindre storlek :P

2010-10-16 @ 01:11:48
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0